Mirny OT: Impulzy na paralelnim portu - linux

Pavel Celeda celeda
Středa Březen 17 14:27:51 CET 2004

Zdravim,

obdobny problem mam vyreseny pro webovy teplomer(sber dat + nasledna
vizualizace). Data se berou ze seriove linky (ASCII retezec) a cpou se do
RRDtool databaze. Vsechno to je obsluhovane primo z prikazove radky v bashy.
Sel bych radsi cestou jednocip co bude pocitat impulsy a posilat vysledky
jako retezce do PC.

Jinak pokud mate zajem o paralelni port tak ovladani v linuxu je popsano
tady http://www.baycom.org/bayweb/term/jnx/epp.html a hura do psani kodu ve
VI a GCC :)))

Dalsi varianta je provozovat RRDTool pod Windows, melo by to jit bez
problemu, ale zatim jsem to prakticky nezkousel.

CEBA

----- Original Message -----
From: "Jakub ?er?ch" <serych@panska.cz>
To: "Hw-News ! (el. adresa)" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, April 26, 2002 11:56 AM
Subject: Mirny OT: Impulzy na paralelnim portu - linux

> DD,
> tak prozatim jsem se rozhodl z toho sveho elektromeru pouze pocitat
impulzy co nejjednodussim zpusobem. Chci se zeptat, zda me nekdo muzete
nasmerovat na nejake misto, kde by bylo popsane, jak pocitat impulzy
privedene rekneme na nektery pin paralelniho portu v Linuxu (ve windowsech
to umim realizovat, ale na Linuxu mam nainstalovany RRDtool, takze by
stacilo zpracovat po rekneme peti minutach pocet pulzu a byly by rovnou
nadherne grafy.