Co to je Tranzistor 7505. kde to koupit - cim to nahradit ?

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:41 CET 2004

Vetsina soucasnych sitovych karet umoznuje zadat vlastnomozkove vymyslenou MAC adresu primo v konfiguracnim dialogu ve windowsech (zkuste se schvalne na svem pocitaci podivat na kartu upresnit tohoto dialogu (pokud tam tedy mate sitovku)).

Proc pro hackery? Protoze tak muzete treba pro chytrejsi switch, ktery umi VLANy predstirat jiny pocitac, a tak se dostat do jinak pro Vas zapovezenych casti site. A to je jen jeden priklad, jiste by se dalo najit spoustu dalsich vyuziti.  Ale myslim, ze uz je tato debata pro HW dost OT.

				Jakub Serych