Zatizitelnost plosnych spoju

Václav Hruska hruska-hsoft
Středa Březen 17 11:53:44 CET 2004

Mrknete se na stranky firmy SEMACH http://www.semach.cz tam je program,
ktery vam vypocita
sirku cesty.

Václav Hruška - HSoft, Kelč 499, 756 43, okr. Vsetín
  Osazování plošných spojů včetně SMT pro kusovou
              a malosériovou výrobu.

telefon 0651 / 641 342 	       mobil  0602 / 954 824
			fax. 0651/641 342
http://www.hsoft.cz           mailto:hruska-hsoft@iol.cz

		        ICQ: 64394016

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele Petr Simek
Odesláno: 19. března 2000 20:47
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Zatizitelnost plosnych spoju

On Sun, 19 Mar 2000, VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:

> Delam spinany stabilizator s fety IRL2203N. Tyto fety jsou v pouzdru TO220
> maji dle katalogu zatizitelnost 100A (Ron=7mOhm). Presto ze budou
zatezovany
> jen na 35A, proudova hustota ve folii okolo diry pro vyvod fetu je cca
> 56A/mm2. A to pocitam 2 vrstvy s tloustkou folie 150um. Pri tom skutecna
> proudova hustota bude jeste vetsi, protoze nektere diry jsou na kraji
> plochy. Nejtenci spoje mi vychazeji 6 mm (2 vrstvy paralelne, tloustka
> 150um). Nevite nekdo (alespon odhadem), jestli to bude stacit?

Jestli dobre pocitam tak 35um * 6mm je asi 0.2 mm2 . Proudova/tepelna
zatizitelnost izolovaneho dratu v kabelu je asi 10A/mm , u plosneho
spoje se snad da pouzit 6-10 krat vic - takze snad az 20A - to ale moc
nevychazi. Odpor medi je podle tabulky 0.018 Ohm * m *mm-2 , takze
metr takoveho spoje bude mit asi 10mOhm coz neni tak moc (jestli dobre
pocitam). Ve spinaci tece proud jen 50% casu, takze pokud je to tenhle
pripad, tak by se to zatizeni na teplo dalo jeste zdvojnasobit.

>                                 Vlada Andel, www.mirnet.cz/vaelektronik

|                             petrsi@jcu.cz                              |

Daląí informace o konferenci Hw-list