BGA

Václav Hruska hruska-hsoft
Středa Březen 17 11:53:44 CET 2004

Vnitrni vrstvy by se hodily, ale jak namastit prokovky mezi vyvody, kdyz
rastr vyvodu
je 31,5 mils (0,8 mm).

Zatim sice pajime pro zakazniky BGA s rastrem 50 mils (1,27mm), ale jeden
zakaznik se
ptal jak navrhnout PCB na mensi BGA. Maji zakazku na DSP s takovym malym
rastrem a nejak si nevi rady. Zajimaji se o vsechno. Jak siroke cesty, jak
velke plosky,
jak velke izolacni mezery.

Diky a prejeme uspesny den.

Vaclav Hruska - HSoft, Kelc 499, 756 43, okr. Vsetin
  Osazovani plosnych spoju vcetne SMT pro kusovou
              a maloseriovou vyrobu.

telefon 0651 / 641 342 	       mobil  0602 / 954 824
			fax. 0651/641 342
http://www.hsoft.cz           mailto:hruska-hsoft@iol.cz

		        ICQ: 64394016