Oddeleni site

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:24 CET 2004

On Sun, 8 Aug 1999, Libor Kavan wrote:

> Aha, tak tohle jsem nevedel. Ale jeste fakt premyslim o mediu. Koax se
> mi libi vic, ale musel bych ho koupit, kdezto TP bych asi sehnal (temer)
> zadarmo. No uvidime ...

Zalezi na vzdalenosti - pokud Vam to presahne tech 100 metru tak si
nedovedu predstavit jak mate nekde v kanalu napajeny HUB ktery Vam
to spojuje. Nicmene pri pouziti routeru a prepnuti tech karet do full
duplex modu si myslim ze tech 100 metru bude hodne orientacnich a
dosazitelna vzdalenost bude mnohem (nasobne) vyssi. Ty delkove limity
jsou hlavne kvuli timeoutum na ethernetu aby nevznikaly kolize - ten
drat se pri zkrouceni trochu natahne , proto je na twistu min nez na
koaxu.

|                             petrsi@jcu.cz                              |