NOVINKY V KONFERENCI HW SERVERU

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:24 CET 2004

On Sun, 8 Aug 1999, Jan Rehak wrote:

> Vazeni uzivatele konference
>
> HW server vam vsem dekuje za vasi aktivitu v teto konferenci, posledni dobou
> se vsak pocet emailu denne stava neunosnym.

Tech par mailu denne mi nepripada neunosne. Nebo Vas snad vyhazuji z free
listserveru za prekroceni nejake kvoty ?

> Vznikne dale nova konference nazvana HW-ZACATECNICI ktera bude urcena
> zacatecnikum a jejich dotazum. Diky tomu bude snad odlehceno hlavni
> konferenci.

Otazka je zda ma pro nekoho smysl se tam prehlasovat - tedy v konferenci
kde je malo ucastniku a neni moc ziva, tezko ziskate odpoved na svuj
dotaz. Takze pak se musite prihlasit do vicero konferenci a poslat dotaz
vsude s tim ze snad nekde nekdo odpovi. Navic nikdo zde v konferenci
nemusi odpovidat na dotazy zacatecniku pokud nechce.

|                             petrsi@jcu.cz                              |