Zase nabijecka...

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Prosinec 8 12:14:40 CET 2004

Mozna Vas trochu podesim, ale treba modelarske NiCd se pred ulozenim
vybijeji az na 0V. :-) Nemely by mit zadny naboj.

NiMH kratkodobe vybiti na 0.7V nic neudela a clanky mate pekne srovnane a
dokonale vybite. Navic pokud je sada OK tak to delate jednou nebo dvakrat do
roka. Samozrejme hned potom je okamzite nabit.

To ze dioda musi byt v kovovem pouzdre jsem nepsal a ze se sama odpaji uz
vubec ne. Ja sam tam mam sice nejakou brutalni diodu KYY79 ta sice v kovovem
pozdre je, ale byla po ruce a nepotrebuje chladic. Clanky na ni pripojuji
vybite a typicky prubeh je takovy ze dioda se hned po pripojeni ohreje ale
je jen vlazna a pak postupne chladne jak klesa proud. Odpor tam nemam jen 1m
tenke dvoulinky, ktera to vypoti.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.