Zase nabijecka...

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 8 11:03:30 CET 2004

Sice tohle vlakno moc nesleduju, ale jestli jsem to dobre pochopil, tak jde o vybiti clanku (NiMH?) o jmenovitem napeti 1,2V na 0,7V. Neni to trochu ulet? Nekde jsem cetl o vybijeni pres DVE diody (=cca 1,2V) a pokud se dobre pamatuju, tak vybijeni takoveho clanku pod 1V zkracuje jeho zivotnost. Tim spis, ze zminena dioda musi byt v kovovem pouzdre a je schopna se sama odpajet --> to musi byt vybijeci proud jako krava.

P.K.