Prepnuti datovych linek

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Duben 17 21:23:38 CEST 2004

Nejak uplne nerozumim tomu vyrazu "obousmerne linky" a "draty data in a
out", to znamena ze ta linka obsahuje dve vedeni, kazde jednim smerem ?
O zatizeni log. obvodu se doctete v podstate v kazdem datasheetu.

Danhard
  Mam na desce tri obousmerne datove linky A,B a C. 5V logika, 9600Bd. Kazda
linka ma dva draty: data in a out. (GND- je to na jedné DPS) Linka C budi
optocleny (4mA).
  Potrebuji prepinat linku A mezi B a C. (Dve varianty propojeni bud A-B
nebo A-C)
  Doposud jsem to resil PIC procesorem, coz zjednodusilo DPS, ale za cenu
20MHz krystalu.

  Premyslel jsem o zjednoduseni, rizeni by delala PIC12Fxxxx ale nvim cim to
prepinat. Analogovy multiplex 405x, ale ten ma velky vnitrni odpor? Par
logickych obvodu rady 74xxxx? Ale nejsem si jisty s trvalym zatizenim
vystupu proudem 4mA, v PDF  ktere mam se o tom nic nepise.
  Michal Gregor