Prepnuti datovych linek

Michal G. MichalGregor@seznam.cz
Sobota Duben 17 17:24:58 CEST 2004

Mam na desce tri obousmerne datove linky A,B a C. 5V logika, 9600Bd. Kazda linka ma dva draty: data in a out. (GND- je to na jedné DPS) Linka C budi optocleny (4mA).
Potrebuji prepinat linku A mezi B a C. (Dve varianty propojeni bud A-B nebo A-C)
Doposud jsem to resil PIC procesorem, coz zjednodusilo DPS, ale za cenu 20MHz krystalu.

Premyslel jsem o zjednoduseni, rizeni by delala PIC12Fxxxx ale nvim cim to prepinat. Analogovy multiplex 405x, ale ten ma velky vnitrni odpor? Par logickych obvodu rady 74xxxx? Ale nejsem si jisty s trvalym zatizenim vystupu proudem 4mA, v PDF  ktere mam se o tom nic nepise.
Michal Gregor