Prepnuti datovych linek

Michal G. MichalGregor@seznam.cz
Pondělí Duben 19 09:33:56 CEST 2004

----- Original Message -----
From: Danhard
To: [HWnews]
Sent: Saturday, April 17, 2004 9:23 PM
Subject: Re: Prepnuti datovych linek

>Nejak uplne nerozumim tomu vyrazu "obousmerne linky" a "draty data in >a
out", to znamena ze ta linka obsahuje dve vedeni, kazde jednim >smerem ?

Presne tak, asi jsem to mel popsat jinak.

>O zatizeni log. obvodu se doctete v podstate v kazdem datasheetu.

Je i neni. Nejsem si jist. Dle katalogu SGS je absolutni maximálni proud na
vyvodu VSS a VCC 50mA. V tabulce pro vystupni napeti jsou pouze dve hodnoty
4 a 5,2mA, ale maximalní proud vystupu neni uveden.

Co nejaka programovatelne hradlove pole? V DIL16-20  pouzdru s malou
spotrebou?

Michal Gregor