Re: [mech:] přítlak při bodovém svařování

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 25 16:31:48 CEST 2025


Nebude to nastřižení souviset s teplotní dilatací?
A tedy snahou vyhnout se částečnému odtržení teplejšího pásku od 
chladnějšího futrálu baterky po přibodování?

K primárnímu dotazu na přítlak - skoro bych řekl, že více je lépe.
Takže osobně bych použil maximální přítlak, který hroty a bodovaný 
materiál snesou bez nějaké deformace.

PL

*******************

Dne 25.4.2025 v 9:32 Lubor Otta napsal(a):
>
> Dík za zatím jedinou odpověď k věci :-)
>
> Včera mi ještě přišla přenosná bodovačka z číny, s LiPol baterkou 5Ah.
>
> https://vi.aliexpress.com/item/1005005611551469.html
>
> Bohužel přišla úplně vybitá na 1.2V :-(
>
> Tak měřím kolik Ah se do ní vleze, jestli jí nemám vrátit.
>
> Lubor
>
> PS. odpozoroval jsem že tovární baterky často používají pásek .2mm 
> který má vystřiženou drážku
>
> mezi body, aby proud skutečně procházel skrz plech na baterce.
>
> ______________________________________________________________
> > Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> > Komu: hw-list na list.hw.cz
> > Datum: 25.04.2025 08:53
> > Předmět: Re: [mech:] přítlak při bodovém svařování
> >
>
> zadny neexistuje :-)
> kdyby to bylo alespon bodovani proti sobe jako plechy na aute, pak pujde
> nejaky zakladni postup urcit. bodovani z jedne strany je proste loterie
> kde je xx moznosti proc to muze nefungovat. material baterky, material
> pasku, tvar, vzdalenost a material elektrod. moznosti bodovaciho zdroje.
> tohle vsechno jde odladit tak ve vyrobe. domaci bodovani bude pokazde
> jine.
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20250425/f1646b4b/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list