<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Nebude to nastřižení souviset s teplotní dilatací?<br>
    A tedy snahou vyhnout se částečnému odtržení teplejšího pásku od
    chladnějšího futrálu baterky po přibodování?<br>
    <br>
    K primárnímu dotazu na přítlak - skoro bych řekl, že více je lépe.<br>
    Takže osobně bych použil maximální přítlak, který hroty a bodovaný
    materiál snesou bez nějaké deformace.<br>
    <br>
    PL<br>
    <br>
    *******************<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 25.4.2025 v 9:32 Lubor Otta
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:20250425093201.FFB5FF67@centrum.cz">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Dík za zatím jedinou
        odpověď k věci :-)</p>
      <p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Včera mi ještě přišla
        přenosná bodovačka z číny, s LiPol baterkou 5Ah.</p>
      <p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"><span
          style="font-size: 13.3333px;"><a class="moz-txt-link-freetext" href="https://vi.aliexpress.com/item/1005005611551469.html">https://vi.aliexpress.com/item/1005005611551469.html</a></span></p>
      <p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Bohužel přišla úplně
        vybitá na 1.2V :-(</p>
      <p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Tak měřím kolik Ah se
        do ní vleze, jestli jí nemám vrátit.</p>
      <p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Lubor</p>
      <p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">PS. odpozoroval jsem
        že tovární baterky často používají pásek .2mm který má
        vystřiženou drážku</p>
      <p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">mezi body, aby proud
        skutečně procházel skrz plech na baterce. </p>
      <p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">______________________________________________________________<br>
        > Od: "ajtservis" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:info@ajtservis.cz"><info@ajtservis.cz></a><br>
        > Komu: <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a><br>
        > Datum: 25.04.2025 08:53<br>
        > Předmět: Re: [mech:] přítlak při bodovém svařování<br>
        ></p>
      zadny neexistuje :-)<br>
      kdyby to bylo alespon bodovani proti sobe jako plechy na aute, pak
      pujde <br>
      nejaky zakladni postup urcit. bodovani z jedne strany je proste
      loterie <br>
      kde je xx moznosti proc to muze nefungovat. material baterky,
      material <br>
      pasku, tvar, vzdalenost a material elektrod. moznosti bodovaciho
      zdroje. <br>
      tohle vsechno jde odladit tak ve vyrobe. domaci bodovani bude
      pokazde <br>
      jine.<br>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>