<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Nebude to nastřižení souviset s teplotní dilatací?<br>
A tedy snahou vyhnout se částečnému odtržení teplejšího pásku od
chladnějšího futrálu baterky po přibodování?<br>
<br>
K primárnímu dotazu na přítlak - skoro bych řekl, že více je lépe.<br>
Takže osobně bych použil maximální přítlak, který hroty a bodovaný
materiál snesou bez nějaké deformace.<br>
<br>
PL<br>
<br>
*******************<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 25.4.2025 v 9:32 Lubor Otta
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:20250425093201.FFB5FF67@centrum.cz">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Dík za zatím jedinou
odpověď k věci :-)</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Včera mi ještě přišla
přenosná bodovačka z číny, s LiPol baterkou 5Ah.</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"><span
style="font-size: 13.3333px;"><a class="moz-txt-link-freetext" href="https://vi.aliexpress.com/item/1005005611551469.html">https://vi.aliexpress.com/item/1005005611551469.html</a></span></p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Bohužel přišla úplně
vybitá na 1.2V :-(</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Tak měřím kolik Ah se
do ní vleze, jestli jí nemám vrátit.</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Lubor</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">PS. odpozoroval jsem
že tovární baterky často používají pásek .2mm který má
vystřiženou drážku</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">mezi body, aby proud
skutečně procházel skrz plech na baterce. </p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">______________________________________________________________<br>
> Od: "ajtservis" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:info@ajtservis.cz"><info@ajtservis.cz></a><br>
> Komu: <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a><br>
> Datum: 25.04.2025 08:53<br>
> Předmět: Re: [mech:] přítlak při bodovém svařování<br>
></p>
zadny neexistuje :-)<br>
kdyby to bylo alespon bodovani proti sobe jako plechy na aute, pak
pujde <br>
nejaky zakladni postup urcit. bodovani z jedne strany je proste
loterie <br>
kde je xx moznosti proc to muze nefungovat. material baterky,
material <br>
pasku, tvar, vzdalenost a material elektrod. moznosti bodovaciho
zdroje. <br>
tohle vsechno jde odladit tak ve vyrobe. domaci bodovani bude
pokazde <br>
jine.<br>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>