Re: Obousměrný flyback se step-up švábama

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 25 21:09:43 CEST 2024


Cylindrické články snad dneska používá už jenom Tesla, mám pocit.
Dřív tam cpali články 21700, dneska (ale ještě ne všude) ty větší 4680.
Číňani myslím dost používají typ blade, tedy dlouhý úzký tvar. A dělají 
to jako strukturální baterku.
Koncern VW myslím pořád strká nějaké pytlíky do modulů, a ty pak skládá 
do auta.

Mám pocit, že Tesla nebo výrobci v Číně u celé baterky (nejen článků) 
uvádějí svojí cenu kolem 100 USD/kWh.
Moje (zatím nehotová) baterka pro FVE (články, BMS, jednoduchá plastová 
bedna) vyjde zřejmě kolem 3000 Kč/kWh, včetně DPH a individuální dopravy 
z Číny.

PL

******************

Dne 24.10.2024 v 15:10 Pavel Hudeček napsal(a):
> Docela by mě zajímalo, jaké články jsou v těch autech, kolik to celé 
> stojí a kolik je to v přepočtu na kWh.
>
> Moje baterka, vlastně baterková sada na přestavbu kola "bio->elektro", 
> tedy 60 článků ~570 Wh, BMS, 2x plastová mřížka, půl kila silikonu, 
> plastový obal s masivním konektorem, lyžinama a zámkem, protikusem k 
> lyžinám, zámku a konektoru, + nabíječka vč. šňůry a nějaké klíče 
> odemykací i šroubovací, stála 6500 Kč s DPH.
>
> Jo a vlastně má deklarováno 250 W, což poněkud překračuju:-)
>
> PH



Další informace o konferenci Hw-list