OT: nedokončená objednávka v TME
Vláďa Anděl
vaelektronik na vaelektronik.cz
Středa Říjen 9 13:18:29 CEST 2024
Včera večer, teda dnes ve 2 ráno jsem do TME naklikal objednávku. Když
jsem odklikal souhlasy s obchodními podmínkami a kliknul na "další",
zamrzlo to. V mailu mi pak přišlo, že mám nedokončenou objednávku v
Oblíbených. Tu se mi sice podařilo naimportovat do Quick buy, ale
nechápu, jak to dostat do košíku, když tam na to není tlačítko. Pokud
kliknu na košík, je prázdný a nabízí mi pouze založit novou objednávku.
Volal jsem do TME a první, co z nich vypadlo, prý jaký mám prohlížeč. Že
Firefox není pro jejich stránky podporovaný a třeba tam může nějaké
tlačítko chybět. Prý stránky optimalizují pro Chrome a Safari. Dost mě
překvapilo, že se dnes ještě řeší rozdíly mezi prohlížečema. Čekal bych,
že pokud stránka splňuje nějaká pravidla, že musí fungovat ve všech
prohlížečích, které splňují stejná pravidla. Nainstaloval jsem tedy
Chrome a je to stejné.
Vím, že tady někdo kdysi psal, že to Quick buy a soubor csv používá. Z
TME mi řekli, že jim ten csv mám poslat mailem a oni mi to objednají.
Jak tohle má fungovat? Poslání csv se dělá jen v mimořádných případech,
když to takhle chcípne, nebo se to tak dělá běžně? Nebo je nějaká
možnost, na kterou jsem nepřišel, jak to z Quick buy dostat do košíku?
Pamatuju, když ještě měli staré stránky, že nebyl problém takovou
objednávku dostat do košíku.
Anděl
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20241009/624a8930/attachment.htm>
Další informace o konferenci Hw-list