OT: nedokončená objednávka v TME

Vláďa Anděl vaelektronik na vaelektronik.cz
Středa Říjen 9 13:18:29 CEST 2024


Včera večer, teda dnes ve 2 ráno jsem do TME naklikal objednávku. Když 
jsem odklikal souhlasy s obchodními podmínkami a kliknul na "další", 
zamrzlo to. V mailu mi pak přišlo, že mám nedokončenou objednávku v 
Oblíbených. Tu se mi sice podařilo naimportovat do Quick buy, ale 
nechápu, jak to dostat do košíku, když tam na to není tlačítko. Pokud 
kliknu na košík, je prázdný a nabízí mi pouze založit novou objednávku.

Volal jsem do TME a první, co z nich vypadlo, prý jaký mám prohlížeč. Že 
Firefox není pro jejich stránky podporovaný a třeba tam může nějaké 
tlačítko chybět. Prý stránky optimalizují pro Chrome a Safari. Dost mě 
překvapilo, že se dnes ještě řeší rozdíly mezi prohlížečema. Čekal bych, 
že pokud stránka splňuje nějaká pravidla, že musí fungovat ve všech 
prohlížečích, které splňují stejná pravidla. Nainstaloval jsem tedy 
Chrome a je to stejné.

Vím, že tady někdo kdysi psal, že to Quick buy a soubor csv používá. Z 
TME mi řekli, že jim ten csv mám poslat mailem a oni mi to objednají. 
Jak tohle má fungovat? Poslání csv se dělá jen v mimořádných případech, 
když to takhle chcípne, nebo se to tak dělá běžně? Nebo je nějaká 
možnost, na kterou jsem nepřišel, jak to z Quick buy dostat do košíku? 
Pamatuju, když ještě měli staré stránky, že nebyl problém takovou 
objednávku dostat do košíku.

Anděl
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20241009/624a8930/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list