<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <p><font face="Times New Roman">Včera večer, teda dnes ve 2 ráno
        jsem do TME naklikal objednávku. Když jsem odklikal souhlasy s
        obchodními podmínkami a kliknul na "další", zamrzlo to. V mailu
        mi pak přišlo, že mám nedokončenou objednávku v Oblíbených. Tu
        se mi sice podařilo naimportovat do Quick buy, ale nechápu, jak
        to dostat do košíku, když tam na to není tlačítko. Pokud kliknu
        na košík, je prázdný a nabízí mi pouze založit novou
        objednávku. </font></p>
    <p><font face="Times New Roman">Volal jsem do TME a první, co z nich
        vypadlo, prý jaký mám prohlížeč. Že Firefox není pro jejich
        stránky podporovaný a třeba tam může nějaké tlačítko chybět. Prý
        stránky optimalizují pro Chrome a Safari. Dost mě překvapilo, že
        se dnes ještě řeší rozdíly mezi prohlížečema. Čekal bych, že
        pokud stránka splňuje nějaká pravidla, že musí fungovat ve všech
        prohlížečích, které splňují stejná pravidla. Nainstaloval jsem
        tedy Chrome a je to stejné.</font></p>
    <p><font face="Times New Roman">Vím, že tady někdo kdysi psal, že to
        Quick buy a soubor csv používá. Z TME mi řekli, že jim ten csv
        mám poslat mailem a oni mi to objednají. Jak tohle má fungovat?
        Poslání csv se dělá jen v mimořádných případech, když to takhle
        chcípne, nebo se to tak dělá běžně? Nebo je nějaká možnost, na
        kterou jsem nepřišel, jak to z Quick buy dostat do košíku?
        Pamatuju, když ještě měli staré stránky, že nebyl problém
        takovou objednávku dostat do košíku.<br>
      </font></p>
    <p><font face="Times New Roman">Anděl <br>
      </font></p>
  </body>
</html>