Ohrev TUV za 90 tisic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 31 21:41:15 CEST 2024

Předem říkám, že to nevím a jenom teoretizuji.
Ale mám zato, že role revizáka je zkoumat bezpečnost dané instalace.
Nikoli její obsah.
Takže jaký je tam střídač a jaké panely podle mě není jeho starost.
Maximálně by mohl zkontrolovat, že mají CE a u FVE připojené do gridu
jestli plní křivky omezování výkonu na základě přepětí, ujeté frekvence
a povelů z HDO.

Měl by asi změřit odpor zemní smyčky, zkontrolovat jestli je uzemněno co
má být uzemněno a jestli je jištění OK.
Ale že by řešil typy přístrojů a panelů?

PL