Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall sensors

Pátek Květen 31 10:35:17 CEST 2024

Zajimave, asi fakt teda bude nejlepsi to propojit natvrdo, sletovat
draty, pretahnout smrstovacky a hotovo...
Ale musi se ocenit dobre nacasovani, asi 3 tydny po zaruce... Kazdopadne
tech cca 10A bych na ty piny taky moc nevidel, je fakt, ze jsem motor
pouzival max na 50% vykonu, spis 20-30 trvale, mozna se to i tak
otepluje a casem ztrati kontakt s vodicem.  Mel jsem driv takovy elektro
kit, kde byly faze pripojeny fastony a to se casem vyhralo pekne taky a
shorela izolace, ty otresy tomu asi taky moc nepomahaji, po silnici
nejezdim.