Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall sensors

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 30 22:16:15 CEST 2024

Otočit s tím rukou a kuknout osciloskopem nejde?
Na té fotce to vypadá, že to jsou 3-pinové TH Hallovky. Tak to oťukat
oscilem by nemuselo být tak náročné.
Pokud se k tomu za chodu nedá dostat, tak naletovat na pady tenké vodiče
a vytáhnout to ven by snad mělo jít.

PL