Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall sensors

Čtvrtek Květen 30 21:36:50 CEST 2024

No tak uz se mo pos... i elektrokolo, nejdriv chyba vyskakovala
sporadicky a treti den uz jsem se ani nerozjel...

Badam uz druhy vecer, nejdriv jsem samozrejme vycistil konektor, pak
prepajel desticku se senzory a nakonec to vypada, ze zalezi na poloze
rotoru. Kdyz se jede kolem proti srsti, tak to toci rotorem a na zaklade
ruzne polohy sviti chyba nebo ne. Stejne tek je to v zaberu nebo v
chybe... Mam podezreni, jestli se treba neco nezmagnetovalo nebo
neodmagnetovalo, je to mozne? Ze jsou treba 2 sepnute zaroven a je z
toho chyba?

Pro ilustraci, jde o tento dil, asi koupim nahradni ale je to takove
divne... Senzory jsou prilepene, zatmelene, pridelane spagatama skrz
vinuti, proste celkem nerozebiratelne... Neseykal se s tim nekdo?

Motor středového pohonu Bafang M400 Engine - Elektrokola s.r.o.
(elektrokolasro.cz)
<https://www.elektrokolasro.cz/10753,cz_motor-stredoveho-pohonu-bafang-m400-engine.html>

Ty koliky o prumeru necely 1mm na faze co asi davaji 10+ A asi taky
Cinska sranda ;-)