Ohrev TUV za 90 tisic

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Květen 30 09:02:12 CEST 2024

Hezké. Tady jsou ale jen 4 panely, zasahovat do toho z více důvodů nemohu, je to “v záruce”. Krom toho existují dva předávací protokoly s různým datem, 21.5. a 29.5., s tím, že dílo bylo převzato kompletní a bez závad a od toho data je v záruce. První protokol jí podstrčili k podpisu s tím, že jde jen o panely a zapojili střídač (bez revize), přitom bojler byl ještě na zemi...to byli ti dva Poláci. Druhý protokol vypsal instalatér a ten m.j. zapojil kabely k bojleru. Z úsporných důvodů odmontoval jeden bílý z původního bojleru, černý dodal sám. On vlastně může tvrdit, že vidlice do zásuvek nedal
Slunce svítí, půjdu měřit.
Firma je T.C.S. COMPANY s.r.o., Ostravská 438, Petřvald
aze

From: Jan Kuba
Sent: Wednesday, May 29, 2024 11:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: Ohrev TUV za 90 tisic

Najděte si vlákno, řešilo se to tu před časem. Bojler 120l krmený přimo z FV panelů 5x45V , 400W panely.
Trvale připjené na spirálu, stykač to odhodí, jen když je natopeno na 80C. Když není natopeno protože nesvítilo, přepne spirála ( po předchozím odpojení ss stykače)  na  D25 tarif.
Panel stál 2200 kč, to je 10600kč, ostatní - hlavně mechanika okolo montáže FV , ss stykač, jednoduchá elektronika a kabely cca 6000kč.
Když počítám kWh za 5,5kč, tak to ročně uspoří cca 7000kč, návratnost investice je něco málo přes 2 roky...

Funguje to už bezmála 2 roky i když tu někteří proroci tvrdili, že bez měniče to vyletí do vzduchu.

     Neobsahuje žádné viry.www.avast.com