Re: 10MHz dolní propust - taky mi přišlo VNA

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Květen 29 21:54:39 CEST 2024

Zdravím,

Tak já to až tak aktivně nepoužívám, kdysi jsem to koupil, abych mohl
pokusně k SDR připojit nějaké antény které jsem měl doma z doby před
cca. 25-30 lety, kdy jsme s kolegou blbli s CB a s vysílačkami na 2m pásmu
Pak jsem to uložil do šuplíku a vytáhl až před časem, v souvislosti s
tím 10MHz normálem (kde mám distribuční zesilovač s konektory SMA a
samotný normál a třeba čítač mají BNC) a teď s tím nanoVNA.
Na vyšších frekvencích nic nebastlím, to neumím a vlastně ani nemám důvod.

Zdraví PavelK