Re: 10MHz dolní propust - taky mi přišlo VNA

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 29 21:43:35 CEST 2024

Taky tu sadu mám, už z toho mám "osahané a ošoupané" to pozlacení :-(
Zkuste někdy vzít několik takových redukcí a zašroubovat je do sebe, za
sebe.  Třeba 6 a více kousků.
Já to zkusil měřit na 2,1GHz a mělo to tam 4,7 dB , což by asi ani tolik
nevadilo, jako to, že
je tam útlumové zvlnění , největší se zářezem např na 1,6GHz  - 8dB.
Chtěl bych to vidět na 12GHz, kde ještě SMA a N mají chodit.
I když to se jedná o SMA z jiné cenové hladiny.

 Mimochodem já až nedavno zjistil krásný a viditelný rozdíl mezi SMA
konektory pro "běžné"
použití a těmi pro 10 a více GHz...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 29. 5. 2024 v 21:34 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>