Re: 10MHz dolní propust

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 29 21:30:51 CEST 2024

Já bych měl krásný duplexer z CDMA, dá se na tom krásně otestovat dynamika
toho VNA.
Na jednom kmitočtu útlum okolo 1dB, o pár MHz vedle už víc jak 100dB...
Klidně jeden zdarma věnuji pro testovací účely, ovšem musel by to někdo
vyzvednout a odvézt z Klatov. Já jsem bohužel v době konání pražské
listovice pryč.
Myslím, že by se to na stole v hospodě krásně vyjímalo.
Dodám k tomu i kabely s přechody na SMA konektory, aby to šlo připojit k
těm mini VNA.

Je to tenhle "kousek":

https://ok1mhk.blogspot.com/2022/05/duplexer-pro-70cm-preladeni-cdma.html

...dá se to odnést i jednomužně a zájemce si to pak může nechat.... :-)

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 28. 5. 2024 v 23:20 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>