Re: 10MHz dolní propust

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Květen 28 23:19:45 CEST 2024

Zdravím,

na vyzkoušení VNA toho moc nemám. Vezmu ten profi filtr co jsem měřil a
možná ještě něco.

Ale pokud by byl opravdu zájem, mohl bych se pokusit přinést relativně
přesný kmitočet ve formě mého záložního Rb standardu, běžícího
pochopitelně volně.
Doma bych ho nastavil před odjezdem do hospody podle mého druhého Rb
standardu (který dělá časovou základnu mého čítače) nebo podle GPSDO
(ten Číňan, který se tváří docela dobře).
Pak by si mohli přítomní nastavovat své vlastní aparáty podle této
reference nebo třeba jímat tu přesnou frekvenci do pytlů a vyvážet jí do
cizích zemí, kde se za ní dobře platí :)

Pokud ovšem bude v té hospodě zásuvka....

Zdraví PavelK