Re: 10MHz dolní propust - taky mi přišlo VNA

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 29 21:04:30 CEST 2024

Stačí si mezi to vyrobit kolířek vhodného průměru, tuším, že je to 0,8mm.
Už jsem to takhle použil několikrát, vždy úspěšně...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>