Re: 10MHz dolní propust - taky mi přišlo VNA

Středa Květen 29 21:04:19 CEST 2024

Jo, to me taky jednou chvili potrapilo, nez jsem spatnou kombinaci
phlavi zjistil - dvojice samoc je snadno resitelna vlozenim kontaktu z
pinove listy, kombinace stejneho opacneho pohlavi jsem jeste resit
nemusel a to by byl docela orisek ;-)