[OT] cisteni pripeceneho oleje

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 29 05:01:36 CEST 2024

sice uz tu byly vsechny napady a i ja bych potvrdil, ze pokud je tam
navic hlinik, je vycisteni nemozne.
ale stala se mi zajimava vec, kdy jsem sice v nerez multihrnci delal
dlouhym varenim bucek a ten na stenach zanechal tmavsi mapy. neslo to
umejt do stavu "novej nerez" coz byl. bucek byl snad prvni maso co tam
bylo.  pak jsem v nem delal poprve bilej jogurt, cca 10h a po vyndani a
oplachnuti byl nerez zase uplne jak novej. tak jestli na to nepustit
nejaky ty breberky co by to snedly, nebo jinak zlikvidovaly. takze ne
postup chemickej, ale organickej ? :-)
t.