[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 28 16:22:54 CEST 2024

To bylo. Dnes se to chápe jinak
https://www.youtube.com/watch?v=CD-UC8tgioo
Docela bych s tou paní souhlasil, je potřeba umět vyjádřit svou
myšlenku spíš pochopitelně, než pravopisně správně. Ale předpokládá to
nějakou "myšlenku" napřed mít. Na to musíte mít nějaké "vzdělání", které
získáte, pokud budete hodně číst. A čtením si osvojíte ten pravopis
prostě jen tak, mimovolně.

Mrazík

PS. Tu přednášku doporučuji, dozvěděl jsem se např., že k vyjmenovaným
slovům po P patří i slovo pyj. To mi nějak ve škole zatajili.