[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 28 15:31:50 CEST 2024

Asi očekávatelná obranný argument.
Ale je pravdivý? Není to spíš "naředěním" studentů, kdy SŠ musí mít
každý a je za účast, u VŠ to občas není o moc lepší?
Které jsou vy věci, které musí umět navíc?

Dřív se dost dbalo na všeobecné znalosti. Zeměpis, dějepis, přírodopis.
Dnes: Nač se mám učit na kterém kontinentě je Lisabon nebo kdy zanikla
Říše Římska, když mi to řekne Google?

Dost se dbalo na pravopis.
Dnes: Nač se mám učit jaké I/Y se tam píše, když mi to opraví speelchecker?

Dřív je dost dbalo na matiku, fyziku, chemii.
Dnes: Nač se mám učit nějaké postupy a vzorečky, když na výpočet skoro
všeho mám "apku", a v nejhorším Wolfram Alpha?

PL