Farnell

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Květen 27 10:23:50 CEST 2024

Cinan je o krok napred.
Dnes mi doslo tohle. Obsahuje to jeden modulek za euro.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 22. 5. 2024 23:17:50
Předmět: Re: Farnell
"
Já bych řekl, že je to OK.
Číňan už ani někdy  nebalí. Objednával jsem nedavno DT-830B, protože byl za
50kč a potřeboval jsem něčím doplnit nákup aby bylo poštovné zdarma.

Myslím, že ušetřil za obálku, která byla dražší než ten měřák.

V každém případě při strhávání té izolepy, kterou to bylo "zabalené" šel
dolů i přední štítek z měřáku.

Jinak měřák funguje, plošák je stále menší a menší, a je na tom tak 10
součástek včetně nejchytřejšího plivance.  A dovnitř už se

v tomto provedení měřáku nevleze ani 9V baterie. Ale zase je to tlusté tak,
že se to vlezlo do schránky.

	Neobsahuje žádné viry.www.avast.com

(#-wm-DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2)

st 22. 5. 2024 v 21:43 odesílatel Daniel Valuch <balu na k-net.fr