Farnell

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Květen 23 05:42:38 CEST 2024

tak to TME je jina liga. tam baleni primo milujou :-)
vcera stejna objednavka 5xDIP tme a farnell.
farnel bublina obalka + papirova pidi_krabka + 2x molitan + balici
papir/dodak.
TME papirova krabice + balicipapir/dodak + reklama papir + zmuchlanej
papir/aby to v tom nelitalo.
soucastky dodany 1 + 4ks. 2x plas_pytlik + 2x plast krabka + molitan.
t.
p.s.
farnell opet dorazil v casove loterii, kdy web rika na ceste(ale
nedorucuje se) "termin vam sdelime co nejdrive" a dodavka u baraku, pak
volal ridic. auto uz ne "pohrebak" ale noname bila. bylo to do 24h takze
nakonec spokojenost.