[OT] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Květen 26 22:14:02 CEST 2024

Navíc wago je mnohem placatější než čokoláda a celkově je s tím míň práce.

Mě k ní při dotazu na hliník ještě prodali nějakou vazelínu, která se
tam má natlačit před zasunutím drátu. Ale součástí dotazu byla i zásuvka
a žehlička + že to bylo mrtvý a ohořelý.

PH