[OT] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

jurp jurp na volny.cz
Neděle Květen 26 21:25:41 CEST 2024

Jiste, lze pouzit. Nakonec mnohde behaji jiz vice jak 45let.
Ale uz jsem videl hodne cokoladovych spoju v pred/a posmrtnem stavu.
To kdyz jsem se ja de..l necha ukecat, pojd se nam na to podivat, to bude
pro tebe jen chvilka.
Radejki bych tam videl tu wagovku.

JURP