[OT] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 26 11:05:56 CEST 2024

A není to dokonce tak, že pružinová svorka bude pro hliník lepší?
Pod šroubkem hliník teče a měl by se dotahovat.
Pokud ta pružinová svorka není navržena mimořádně blbě, tak by snad
drát neměla ustřihnout.

PL