OT: Rotační aktuátor

Neděle Květen 26 04:36:48 CEST 2024

Náhodou jsem narazil na tenhle dotaz poté co jsem mazal schránku kam mi
chodí příspěvky z téhle konference. Vzpomněl jsem si, že před hodně lety
jsem jako speciální provedení upravil tenhle servomotorek pro stejnosměrné
napájení (jiný motorek, ovládání přes diody).
https://www.zpa-pecky.cz/media/cache/file/92/k-kp-mini-cz.pdf

V současné verzi dokumentace už tohle provedení není (nevím, jestli někdy
bylo když to bylo speciální provedení).

V té firmě už hodně let nejsem, nevím, jestli by se tam teď k tomu někdo
hlásil ale myslím že to mohlo být přesně to na co se pan Šimek ptal.