Re: tak jsem se vyškolil ohledně EMC

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Květen 25 10:31:34 CEST 2024

V podobném případě bych začal od SW řešení, teda ať si na Google play dá
hledat microphone booster, nebo amplifier.

Jinak ano, wifi a podobné signály, když jsou silné, tak velmi pěkně ruší
NF věci. Aneb půlka PN přechodů se stane více či méně účinnými AM
demodolátory a ten zbytek, co to opravdu nestíhá demodulovat, aspoň
udělá intermodulaci.

PH