Re: Tak mi přišel nanoVNA

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Květen 24 23:06:54 CEST 2024

No, tohle je zcela jiná věc k diskusi, nejlépe někde u piva.
Já jsem asi poněkud stará konserva, takže jsem kupříkladu dodnes
nepochopil, jak je možné, že dcera úspěšně absolvovala ČVUT FEL aniž by
jí někdo prozradil, že existuje něco, co se jmenuje Fourierova
transformace a k čemu je to dobré.
A že se to může hodit třeba i v její počítačové grafice (grafická
informace je taky signál, ačkoli to na první pohled tak nevypadá), při
zpracování zvuku v počítačových hrách atd. atd.
Do nás to na ČVUT FEL tloukli v době, kdy to nemělo rozumné praktické
využití a byla to celkem nudná teorie. Ale vyplatilo se to to znát, když
se to pak dostalo do praxe, když se objevily dostatečně rychlé počítače...

Zdraví PavelK