Re: Tak mi přišel nanoVNA

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 24 22:16:39 CEST 2024

Bezesporu je to určitě dobrý nástroj po vzoru rčení za málo peněz hodně
muziky. Co je u všech těchto krabiček společný problém je malá dynamika.
Tenhle konkrétně jsem v ruce neměl, ale podobný do 3 GHz za přibližně
dvojnásobnou cenu má na 2,3GHz dynamiku 35dB. Pro spoustu věcí to
samozřejmě stačí, ale pro některá měření je ta dynamika prostě malá. Jinak
je nutné to před každým měřením vždycky kalibrovat.