PRE proud solar

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 24 20:50:12 CEST 2024

Řekl bych, že termín Power factor neboli účiník se bere jako synonymum
cos fí.

Deformace sítě jen odběrem ve špičkách podle mě není totéž co jalový příkon.
Bude to zanášet do sítě vyšší harmonické, ale není to asi totéž.

Dělají to prakticky všechny spínané zdroje, které nejsou vybavené PFC.
Proto už
se myslím vůbec nesmějí prodávat silnější zdroje bez PFC.

PL