AMD ekvivalent i5

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Květen 24 11:07:03 CEST 2024

Ono všechno má své výhody i nevýhody.
Třeba ve W10 je pro mě lepší startmenu, kde mám všechno na první klik a
roztříděné do skupin. Ve W11 je velmi omezený počet naráz zobrazených
položek a žádné skupiny.

Na druhou stranu, jakmile se začne přepínat mezi s monitorem/bez/s
projektorem, tak w11 jasně vedou. Vracej okna se kterjma se nehejbalo na
původní místa a s ostatníma naložej taky nějak rozumně.

PH