AMD ekvivalent i5

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Čtvrtek Květen 23 21:53:08 CEST 2024

Dobrý den,

Já používám linux už asi 20 let. Mám doma linuxový server, který je
připojený k veřejné ip, a veškerý provoz jde přez nej. Běží na tom web,
cloud, pošta, atd. To je bomba, nakonfigurovat to je jednoduché, na Win
bych to asi nedal. Na druhou stranu na počítačích mám Win a Linux jenom
jako druhý systém, který spouštím když potřebuju něco vyzkoušet, nebo se
připojit někam, kde by to mohlo být s win problematické. Ale abych používal
jenom linux je dost nepředstavitelné. Některé věci na tom prostě buď nejdou
spustit vůbec, nebo to dá dost práce.
Dovedl bych si predstavit, že bych to nainstaloval babičce, která lezejenom
na internet. Tam by to fungovat mohlo. Ale pro mě je to nepoužitelné.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora