OT ? ohrev teple vody

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Čtvrtek Květen 23 11:48:21 CEST 2024

Dobry den

Pani elektrarnici mam prakticke ,lec mozna naivni dotazy.

Jedina moznost kam muzu nainstalovat FV panely je strecha na vychod
,ktera je u lesa a tak v zime jsou to asi

dve hodiny svitu hodne zasikma a v lete je to asi 6 hodin.Potrebuju asi
3,5 kwh denne.

Ted mi znami rikal ,ze kdyz je pod mrakem tak mu dava 12 let stara fve
asi 450W pri 5kW instalaci.

Takze v nejhorsim pripade v zime pri 8 hodinach svitu bez slunicka by
teoreticky stacila instalace 4kW panelu.

Rozumim tomu spravne? Kdyz je pod mrakem, tak  zalezi na nastaveni
panelu nebo se jedna o vsesmerove svetlo?

A nakonec tam kde bych je chtel umistit potrebuju vymnenit
krytinu.Pripadalo by mi logicke ,kdyby ty panely

plnili soucasne jeji roli a usetril bych za vlastni plechy na strechu.Je
mozna takova konstrukce?

diky Fanda