Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Květen 23 10:58:11 CEST 2024

Já to nechtěl dělat. K čemu by to bylo dobré? Mě šlo o teoretickou
úvahu, že takové stavy z principu mohou nastat. A jak se s tím vypořádá
elektroměr. Nebo jinak: Jak odliší jalovinu a střídavý odběr a přetok?

Martin Záruba