AMD ekvivalent i5

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 23 10:09:50 CEST 2024

Jeden čas mi tu každou chvíli někdo vnucoval Linux, ale o užitečnosti
takového přechodu mě to nepřesvědčilo:-)

Ovšem zrovna u repasovaných počů bez podpory W11 by mi to přišlo jako
ideální řešení.
Navíc doba pokročila:
Kicad je už dnes velmi dobře použitelnej, Open office, pokud nechci
dělat graf z 10k hodnot, taky. VScode, případně Microchip Studio ve
Wine. OpenScad a něco na tisknutí na Linux určitě je taky.

PH