AMD ekvivalent i5

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Květen 22 21:47:42 CEST 2024

Jde o to jaké. Dnes nemá smysl cokoliv pod 8 generaci. Ať se nám to líbí
nebo ne W11 nás převálcujou. Sice jsou známé postupy jak W11
nainstalovat i na nekompatibilní stroje, ale to je jen o tom kdy to MS
nějakou aktualizací zařízne. Nebo třeba ne - ale spoléhejte na to...
Proto je teď k dispozici spousta těch vykopávek. Ale výsledek může být
velké "překvapení" příští rok.

Ale jinak repasovaný stroj je dobrá cesta. Bývají to kvalitní značkové
stroje s profesionálními Windows. Jen to musí být ta osmá generace nebo
vyšší.

Já mám v provozu několik repasů a naprostá spokojenost. Bohužel teď budu
muset některé kvůli W11 vyměnit ačkoliv to jinak vůbec není potřeba :-(.

     Martin.

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.