Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 22 23:23:13 CEST 2024

Jenomže k "nožovkám" nebo pojistkám před elektroměrem správně normálně
uživatel nemá přístup. HDS, by  správne měla být plmbovaná, nebo zajištěná
závěrem na klíč , co odsouhlasil majitel DS.
Myslím, že po tom majitelé DS časem půjdou, už jsem viděl machra, co měl do
skříňky připojené svorky a nabíjel tím auto.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>