Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Květen 22 21:28:02 CEST 2024

Tenhle nápad obsahuje netriviální elektroniku, aby se celou půlperiodu
nabíjelo, pak obrátilo a příští půlperiodu vybíjelo. Tedy na straně sítě
pořád stejná polarita I v obou půlperiodách.

PH