OT Konfigurace pro Py script

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Květen 22 14:24:06 CEST 2024

No, a co kdyz nekdo zmeni ten conf.py blbe, bude to cely klekat? Takze
je to mene robustni.
A je to ciste interni nebo i externi tool? Tam se asi nechcete spolehat
na to, ze lze pridavat a ubirat funkcionalitu programu pomoci utocnikem
dodaneho kodu...

Takze proste odpoved zalezi silne na kontextu.
J.