OT Konfigurace pro Py script

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Květen 22 14:23:36 CEST 2024

Ak ten skript budete pouzivat len vy, je to na vas.

Z hladiska kultury je vhodne mat oddeleny kod a inicializacne data.

-ked sa na to pozrie niekto iny, hned vidi, ze *.ini je konfiguracny
subor, kym conf.py vyzera ako zdrojak s kodom na spracovanie konfiguracie.

-ked budete chciet python skript zbuildovat do exe, pridete o moznost
konfiguracie.

-este mi napada moznost kedy si skript sam prepisuje konfiguraciu, napr.
pred ukoncenim ulozi aktualne hodnoty.

miro